Veelgestelde Vragen

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over een bestelling, je retourzending of heb je een klacht? Op deze pagina vindt je alles over bestellingen, verzenden, retourneren en klachten. Mocht je vraag hier niet tussen zitten dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice : info@kleinke.nl

Bestellen

Product is niet op voorraad

Wanneer een product is uitverkocht streven wij ernaar deze zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben in ons magazijn. Wij werken samen met partijen vanuit Europa. Het kan wel eens voorkomen dat verzendingen vanuit onze leveranciers vertraagd zijn en onze producten later op voorraad zijn dan verwacht. Neem contact met ons op en wij houden je op de hoogte over wanneer je het product weer kunt bestellen op onze site.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als de bestelling nog niet is verzonden kunt je deze nog annuleren. Stuur een mail naar info@kleinke.nl om te laten weten dat je de bestelling wilt annuleren. Heb je al betaald? Wij storten het betaalde bedrag en de eventuele verzendkosten aan je terug.

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen

Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in je spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem contact met ons op zodat wij kunnen controleren of je bestelling en betaling in goede orde zijn ontvangen. Wij sturen je daarna opnieuw de bevestiging en factuur toe.

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten

Voor verzendingen worden de volgende kosten in rekening gebracht:

Nederland:

* Brievenbuspakket - € 4,25

* Pakketpost - € 6,95

* Boven de €75,- euro zijn de verzendkosten gratis

België:

* Brievenbuspakket - € 5,25

* Pakketpost - € 9,50

Leveren jullie ook aan het buitenland?

Op dit moment leveren wij alleen in Nederland & Belgie. Wil jij graag een bestelling doen voor een ander land? Neem dan even contact met ons op via info@kleinke.nl, dan kijken wij wat we voor jou kunnen betekenen.

 

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten afleveren?

Tijdens het bestelproces is het mogelijk om aan te geven dat het pakket op een ander adres moet worden afgeleverd.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie magazijn?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen bezoekadres.


Retourneren

Het door mij bestelde artikel is niet naar wens en wil ik graag retourneren, kan dat?

Is het bestelde artikel niet wat je verwacht had? Dan kun je het product binnen 14 dagen aan ons retourneren mits deze in originele staat verkeerd. Het artikel moet aan de volgende eisen voldoen voor retourzending:

- Je hebt 14 dagen de tijd om jouw order te retourneren.

- Het product is ongebruikt;

- Het product is voorzien van de originele verpakking en labels;

- Het pakket is aangemeld via info@kleinke.nl;

- Retourkosten zijn voor eigen rekening

Kijk onder op onze website naar de pagina retourneren. Hier vind je alle informatie die je nodig heeft omtrent het retoursturen van een product.

 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen hoe kan dit worden opgelost?

Wij proberen de artikelen zo goed mogelijk te verpakken om beschadigingen te voorkomen. Heb je toch een beschadigd product ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice via ons e-mailadres: info@kleinke.nl


Klachtenprocedure

Ik heb een klacht, wat nu?

Bij kleinke doen we ons uiterste best om uw ervaring naar wens te laten verlopen. Helaas komt het wel eens voor dat de producten of service niet zijn wat je er van verwacht. Uiteraard gaan wij dit voor jouw oplossen. Je kunt ons een mail sturen op info@kleinke.nl. Wanneer het een klacht betreft over een product verzoeken wij je een foto mee te sturen zodat wij jouw klacht direct in behandeling kunnen nemen.

Wij nemen jouw klacht serieus en gaan opzoek naar een passende oplossing. Wij doen ons best om jouw klacht binnen 1 a 2 werkdagen te beantwoorden.